Ding 8 online plaatjes bewerken


Dingetje 8 vond ik echt grappig. Diverse sites bekeken, snippy gedownload, je weet maar nooit waarvoor dat handig is, bij flickr een foto bewerkt op een Hockney-achtige manier (maar die laat ik maar niet zien, anders sta ik er zo verknipt op en ja, iedereen kan meekijken in de cyberspace), maar ik ben het langst blijven hangen bij www.fotoaanpassen.nl. Heel handig om foto's te verkleinen, zie hierboven. En grappige effecten, talloze mogelijkheden. Het lijkt toch een echte van Gogh, terwijl het een bewerking is van de door mijzelf genomen foto. Ik vond het uploaden ook snel gaan, waarschijnlijk omdat de foto's kleiner gemaakt waren.
De image generator zag er veelbelovend uit maar wanneer ik door wilde klikken kwam er steeds een foutmelding. Ach ja, er bleef genoeg over om me aan te vergapen.