Ding 7 Flickr verder ontdekken

Hemeltje! Waar komen mensen toch op. Foto's op kleur publiceren, ach ja, waarom niet. Ben gek op kleur en ik vind het er prachtig uitzien maar het nut???
Misschien hebben mijn volgers een antwoord hierop? Om dit berichtje een beetje in stijl te houden publiceer ik hier een kleurige foto van een van de vele kleurige akeleiplanten in m'n tuin. Ik zou natuurlijk een heel album kunnen publiceren...
Ik vind Findr daarentegen erg handig. Een sterk staaltje van associatief denken. Heel grappig. Toen ik echter probeerde een jaguar bij dit stukje te plaatsen, kreeg ik steeds een leeg gif-bestand. Deed ik iets fout of zijn deze foto's beveiligd?
De mogelijkheden die gegeven zijn om Flickr te gebruiken in de bibliotheek zijn zeer verhelderend. Ik zie de snoepkommen en eierkoeken vast binnenkort op iemands blog verschijnen. Als organisatie zouden we hier veel mee kunnen doen. Misschien zou ons hoofd PR deze cursus ook moeten volgen?
Google Maps gebruikte ik veel voordat het tomtomtijdperk aanbrak, heel gebruiksvriendelijk en handig voor de angstige automobiliste!
Spell with Flickr heb ik maar even gelaten voor wat het was. Ben nog niet toe aan twitteren, tenminste daar heeft het toch mee te maken?
Tot nu toe gebruikte ik alleen Google afbeeldingen. Vanaf nu weet ik dat er tig meer mogelijkheden zijn en mocht ik ooit foto's in een bepaalde kleurstelling nodig hebben, dan weet ik nu de weg!