Rsssssss..... Ding 4 en 5


Vanavond toch maar weer de laptop op de tafel gegooid om een paar dingen door te nemen. Gek eigenlijk, maar dat oranje rss tekentje heb ik vaak zien staan maar me nooit afgevraagd waarom dat er stond. Nu weet ik het!
Ik ben zo eigenwijs geweest om niet Netvibes te gebruiken maar om me meer te verdiepen in Symbaloo. Dit is een superhandige persoonlijke startpagina, heel overzichtelijk en ik gebruik 'm al een tijdje. Heb gelijk voor 23 dingen een knopje gemaakt.
Het is natuurlijk hartstikke handig om alle nieuwtjes binnen te krijgen en niet eens je luie stoel te hoeven verlaten, maar het is toch leuk om gewoon op een oud en rommelig aanplakbord te zien dat Fransje Bauer komt optreden in Oostende. Tenminste dat vind ik.
Maar oke, ding 4 en 5 zijn me duidelijk. Op naar het foto-gebeuren, dat lijkt me echt leuk.
Nu over en uit en sluiten maar!
Tot de volgende blog.